Tyylikirjan valikko
- Uutissuunnittelu ja listat
- Uutiskriteerit ja uutiskynnys
- Siteeraukset ja muun median uutisten jatkaminen
- Juttujen käsittely perusuutispalveluun
- Tekstiviesti- ja nettiuutiset
- Ulkoinen ja sisäinen palaute
- Lähteiden ja omien haastattelujen merkitseminen
- Tiedonhankinta
- Ohjeet sosiaaliseen mediaan
- Haastateltavan oikeudet ja poikkeukselliset haastattelutilanteet
- Journalistin ohjeet
- Asiakirjojen julkisuus
- Journalistin oikeudellinen vastuu
- STT:n omat eettiset ohjeet
Asiakkaan menestys
Autamme asiakkaitamme menestymään. Asiakas voi nojata uutis- ja kuvatuotantoomme kaikkina aikoina.
Tehtävämme on olla Suomen paras uutis- ja kuvatoimitus. Tämä edellyttää asiakaskuntamme liiketoiminnan, markkinoiden ja toimintatapojen perinpohjaista tuntemista. Muutokset asiakkaidemme tarpeissa ja toimintaympäristössä ohjaavat toimintaamme ja työtapojamme. Osallistumme aktiivisesti media-alan kehittämiseen.
Saamme jatkuvassa vuoropuhelussa asiakkailtamme palautetta toiminnastamme. Asiakkaidemme tarpeet toimivat ohjennuorana journalististen aiheiden valinnassa, mutta viime kädessä teemme itse päätökset toimituksellisesta sisällöstämme. Olemme olemassa ennen kaikkea suurta yleisöä varten.
Seuraava
Lait, journalistinen itsesäätely ja toimituspolitiikkaNoudatamme lakeja, Journalistin ohjeita ja STT:n Tyylikirjaan koottuja...