Pihla Lehmusjoki 25. tammikuuta 2016 Uusi STT – logon tarina ”Vanhoilla elementeillä viestitään pitkää historiaa ja uudella ilmeellä kerrotaan kyvystä vastata moderneihin haasteisiin”. Näin STT:n logon taustat kiteyttää uuden yritysilmeen suunnitelleen digitoimisto Bureau Littlen toimitusjohtaja Richard Hagert. STT:n yritysilme ja verkkosivut uudistuivat tammikuun alussa. Konsernin nimi lyheni STT:ksi, mutta Lehtikuva säilyy vastakin vahvana ja kansainvälisesti tunnettuna kuvabrändinä. Kautta vuosikymmenten STT:n logoja ovat yhdistäneet erilaiset sinisen sävyt. Tämä jatkumo haluttiin säilyttää myös uudessa logossa. Sinisellä kuvataan usein informaatiota, perinteisyyttä ja luotettavuutta. Kaikkea sitä, mihin STT:n kivijalka nojaa. Allekkaiset vaakaviivat symboloivat tekstiä ja informaatiota, siis tietoa. Väkäsellä puolestaan osoitetaan tiedon suuntaa. STT:n konsernin uudessa logossa näiden elementtien muotokieli on saanut inspiraationsa entisistä logoista. Katso tarina STT:n logon takana alla olevasta videosta.