Liina Nelimarkka 25. lokakuuta 2016 STT ja Retriever yhdistävät voimansa mediaseurantamarkkinalla STT ja Pohjoismaiden johtava mediaseurannan, -analyysien ja liiketoimintatiedon tarjoaja Retriever liittoutuvat mediaseurantaliiketoiminnassa. STT myy 51 % mediaseurantaliiketoiminnastaan Retrieverille. Uuden yrityksen nimeksi tulee Retriever Suomi Oy ja se aloittaa toimintansa 1.11.2016. STT on Retriever Suomen merkittävä omistaja 49 % osuudellaan. Kumppaneina STT ja Retriever täydentävät toisiaan: STT tuntee Suomen markkinan, Retriever tuo kansainvälisen osaamisen sekä pitkälle kehitetyn teknologian. Mediaseurannan asiakkaille tämä tarkoittaa entistä monipuolisempaa ja kattavampaa mediaseurantaa sekä analyysipalvelua. STT Viestintäpalvelut tulee keskittymään mediaviestinnän ja tiedottamisen lisäksi entistä vahvemmin viestinnän suunnittelun ja ennakoinnin asiantuntijapalveluihin. STT:n ja Retrieverin tiedote aiheesta